Monday, June 13, 2011

iPad 2 atau Samsung Galaxy S II

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, kedua-dua gadget iPad 2 dan Samsung Galaxy S II menjadi kegilaan ramai kaki gadget seluruh dunia. Setiap satu ada kelebihannya mengikut cita rasa kaki gadget. Alhamdulillah dengan izin Allah aku antara yang bertuah kerana sudah berpeluang bermain dengan kedua-dua gadget ini.

Semua sedia maklum contest iPad 2 Malaysia sudah berakhir cuma keputusan je belum keluar. Agaknya lah kalau aku tukar hadiah iPad 2 kepada Samsung Galaxy S II ok ke? Apa komen semua peserta contest iPad 2 Malaysia.

Aku juga bercadang nak tambah lagi 2 unit jadi 3 unit iPad 2 atau Samsung Galaxy S II. Cuma top 10 perlu membuat tugasan khas yang akan diumumkan dalam minggu ini. Hadiah pemenang akan diserahkan di Majlis pelancaran rakan niaga eQurban.com pada 18/6 di Hotel Equatorial, Bandar Baru Bangi.

So apa kata teman2 nak iPad 2 atau Samsung Galaxy S II?

Nota : Terima kasih kepada eQurban.com yang sudi jadi sponsor utama. Kepada blogger yg belum jadi rakan niaga eQurban.com jom lah just klik Rakan niaga di http://equrban.com. Banyak insentif yang akan disediakan untuk rakan niaga eQurban bisnis sambil beramal antaranya package lawatan percuma ke Kemboja.

equrban, ipad 2, samsung, samsung galaxy s II

Source: http://denaihati.com/ipad-2-atau-samsung-galaxy-s-ii

kim clijsters cystic fibrosis tribeca skype problem slash lenny kravitz kroger

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.